måndag 22 december 2008

22 december

Det var längesen jag skrev nu. det är snart jul och alla är glada.
idag har jag och rasmus vart tillsammans i 2 månader . och jag saknar nathalia mest av allt.
på torsdag ska jag och Malin åka till örebro. det blir att köpa WOW då . heh. jag är seriös.
men jag kmr aldrig bli så beroende så ja dissar er. det behöver ni inte oroa er för ;)
just nu sitter jag och lyssnar på den minnesfulla alla som inte dansar är våldtäktsmän.
och skrattar för mig själv kan jag säga er.
aja nu vet jag inte vad ja ska skriva mer förutom
Godjul och Gott nytt år till alla!


3 kommentarer:

Maria Lindholm sa...

söt bild!:)

Sara Andersson sa...

Kul att ni varit tsm så länge!
Hoppas på över ett år, om inte längre. :)
Ni är för söta.

Gott nytt år och god jul!
(bättre sent än aldrig)
<3

Sara Andersson sa...

Hej!
Jag har bytt blogg, följ och kommentera gärna där istället!
Puss<3

www.mcbara.blogspot.com