tisdag 9 december 2008

JAG HATAR KÄRLEK
varje kille som jag blir så djupt förälskad i . har alltid haft det så bra innan
med sin första kärlek
eller sin kärlek innan mig! den som sårar mig djupast är Rasmus gamla.
för hon står mig så nära nu och jag vet verkligen hur ledsen hon var.
och när jag tänker på hur bra dom hade, hur mkt dom gjorde tillsammans ,
så kan ja faktiskt börja gråta.
det känns om om jag har förstört bådas liv, och förväntningar. trots att dom hatar varandra så
vet jag att innerst inne så älskade dom varandra så jävla mkt, och dom hatar inte varann heller nu.
men vad ska jag göra? jag stod där emellan dom och försökte mitt bästa, jag ville inte att dom skulle hata varann , För jag vet hur det känns att bli hatad av en man en gång älskat så mkt så man skulle kunna dö för den .
men jag misslyckades, och nu pratar dom inte ens med varandra, och killen är min pojkvän, och tjejen är min allra bästa vän.
jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag vill att dom ska kunna umgås, för jag litar på dom,.
jag vill inte ha skuldkänslor.

7 kommentarer:

NightVision sa...

Du ska inte ha skuldkänslor bby<3 det är ju ingenting som har något med dig att göra och du ska ju inte behöva lida för det<3 det har ju bara med mig och honom att göra och jag hatar att det är du som drabbas mest av det jag menar visst kan jag väl erkänna att ja, jag älskade honom men nu, fyfan. var lycklig josse för det där är bara gammalt skit som inte spelar någon roll längre! och vi bråkar ju inte =) visst kan ju det bero på att vi inte träffas ( och inte vill träffas) men det är väl bra det med?

josefiiinnnn sa...

ja jo men det känns verkligen så, det var ju samma med mitt ex också , han grät o grät över sin första kärlek så jag veti nte vad . :'( fan

NightVision sa...

men varken jag eller rasmus bryr oss ju om den andra, det är ingenting jag tänker på och inte tror jag att han gör det heller, det där är en del av det förflutna :>

josefiiinnnn sa...

och det förflutna sårar mig

NightVision sa...

tänk inte på det finen, tänk på allt dint som du och rasmus har haft istället =)

josefiiinnnn sa...

kan inte :(

NightVision sa...

Men vad är det som gör så ont Josse, att tänka på det jag och rasmus hade tillsammans eller vadå?